30 mars, 2013

denna natt blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig, efter att ha blivit uppehållen av en kille medans hans kompisar snodde med sig min väsk.
ganska vidrigt hur dom kan göra så mot en ung tjej som satt ner ensam i bara någon minut inne på mac donalds.  
och efter att ha blivit hemskjutsad av polisen och fått anmäla så kunde jag med lättnad somna gott när jag blir uppringd och får höra att dom har tagit mannen med min väska, med allt kvar förutom mina kontanter. 
hur som helst, att jag för första gången i mitt liv inte hade med mig min kamera, samt glömde min mobil hemma, så kan man ju lungt säga att jag hade tur i oturen. 
nu bär det av till polisen och sedan mot enhörna och hem till victor, blir nog en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0