27 mars, 2013

nu är min syster hämtad från bromma flygplats, och vi lever.
på något konstigt sätt har jag känt mig orolig idag, nästan hela eftermiddagen har spenderats i bilen och jag har varit på min vakt, suttit spänt och haft på känn att något skulle hända, vilket jag till och med sa till mattias. 
och när vi var påväg hem från bromma så körde vi på motorvägen, helt lungt och fokuserade inte på något speciellt, och på bara en sekund kändes det som att hela livet blickade förbi en. 
vad tänkte bilen med, hur kunde han bara byta fil, utan lampor och att inte ens blinka, han riskerade våra och bilen bredvids liv, några centimeter närmare och allt hade sett annorlunda ut just nu. 
hur som helst så är hon äntligen hemma igen, så jag ska passa på och njuta så länge det varar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0