12 mars, 2013 - 17:24

god tisdagseftermiddag, egentligen skulle jag ha slutat skolan för inte alls så länge sedan, men i bland har man bra tur att man har en snäll lärare på den sista lektionen.
men, dagen har i stort sett spenderats på google och en jävla massa hemsidor om ögonen och synen, vi har ett projektarbete inom foto C kursen och jag har haft så himla svårt med att få insperation eller komma på någon idé, men nu så tror jag äntligen att jag är på en någorlunda bana i alla fall! 
hur som helst, snart är det onsdag och då får jag träffa gosbjörnen marcus, och sen blir det övernattning hos min bästa vän linda, det var faktiskt flera dagar sedan vi träffades, och det var länge sedan vi var ifrån varandra så här länge också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0