Torsdagen den 6 juni, 2013.

för att kanske tala om studenten i allmänhet så blev det en otroligt bra dag, vädret var på topp och vilket alla samtligas humör verkade vara.
det började hemma hos karolina i tumba där det bjöds på champagnefrukost, där befann sig de närmsta klassvännerna och det var urmysigt. 
studentfotografering, tårtor och stolar i aulan var vi med om efter, tills det var dags att springa ut och möta folkmassan. 
jag har jättesvårt för sådant och ångrar att jag inte var dygnrak eller något liknande så att jag hade vågat springa och kanske skrikit lite mer, men i stället gick jag och kollade ner i marken lite skamset. 
hur som helst, lyckan som uppstod när man mötte upp familjen, släkten och vänner var ju dock en otrolig känsla!
men nu kommer vi till dagens snesteg, flaket.
högtalarna gick sönder direkt och vi blev riktigt sena, samt åkte åt det andra hållet än vart vi egentligen skulle, men oavsett att det inte fanns musik så hade jag kul, och det verkade dom flesta ha. 
fick vänta på skjuts i södertälje innan jag äntligen lyckades hamna i mitt hem med ett varmt välkomnande och en välförtjänt dusch, och det gjorde väntan värd.
fick massa fina saker, samt femtusenåttahundra kronor sammanlagt, och det kan man ju inget annat att tacka för, nu känns utomlandsresan nära, och det flyger fjärilarna runt av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0