Älskling, sommaren kommer långsamt, Tänk om du kunde se.

att ni fortfaranda tittar in här alltså, det får mig nästan att få lite skuldkänslor. 
nej men, för att dra ner på dramatiken så kan jag väl iallafall be om ursäkt, speciellt riktat mot dig linnea.
det jobbiga med dessa uppehåll är att man glömmer bort saker man planerat eller lovat att lägga upp, men jag vet iallafall att jag har skansenbilderna, midsommarvideon, förrigårs fisketur och förhoppningsvis johannavideon kvar, men istället för att pladdra kanske jag ska sätta igång med just det.
förresten, jag kan faktiskt skylla lite på att jag inte kommer hem förens vid halv åtta varje dag nu, och har faktiskt inte rört min dator på hur många dagar som helst, nästan lite sorgset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0