och mitt hjärta som slår dubbla slag, vill väl inte du veta av.

fredag, den tolfte, dagen som kommer förändra mitt liv för all framtid. 
idag slår en av mina största drömmar in, något jag har drömt om så länge jag kan minnas. 
om mindre än ett dygn, sitter jag på ett flygplan, för första gången, påväg till ett främmande land, för första gången.
om vi bortser scandinavien så ska jag för första gången sätta min fot i ett tropiskt land, känna en annan typ av värme, se klart vatten och äkta palmer. 
jag har nog inte riktigt smällt det än, men oj vad jag kommer inse det när jag vaknar upp, när det sista har packats och vi sitter i bilen påväg till arlanda.
jag har drömt om detta, att åka utomlands menar jag då och dessa drömmar lyckas alltid misslyckas med något, oftast så brukar jag glömma kameran eller minneskortet, och jag har upplevt det för många gånger i mitt huvud att det inte finns en chans att jag skulle glömma det viktigaste ''igen''.
nu har klockan tickat iväg alldeles för snabbt, så nu ska jag natta mina fjärilar i magen och få tiden att rulla på snabbare, hörs vi inte imorgon så hörs vi om en vecka, so long!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0