Nyårsafton 2013

jaha, det här nyåret var något lite annorlunda om man ska uttrycka det så.
fram till efter tolvslaget var allt bra, jag mådde bra och likaså verkade min omgivning göra, men efter klockan ett så invigde jag det nya året väldigt dumt.
eller alltså, jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle vara den som slog någon, speciellt eftersom att jag hatar sådant, men han förtjänade det, och jag ångrar mig inte för fem öre, hur hemskt det än må låta.
men att ha den magen, att gå runt och trycka ner varenda människa, och försöka bråka med varenda person och att sedan ljuga om något som du nu gjorde bara för att få bråka, då förtjänar man konsekvenser.
han hade iallafall tur att det var en lite tjej som bara kunde skrika, slå till honom i ansiktet och ge en liten knuff istället för att någon av killarna skulle ha reagerat likadant, plus lite till, vilket dom lika gärna hade kunnat göra dom med.
hur som helst så var det kul så länge det vara, och jag kanske borde slänga ut ett tack och så till er som hjälpte till, och var på våran sida och framför allt fanns där, och kanske ett litet extra tack till mario som slängde upp mig på ryggen och traskade vidare så att jag inte fortsatte att göra något dumt, eller dummare.
haha nu får jag nästan mig själv att framstå som världens farligaste, men så ligger det ju faktiskt inte till, så det så!
gott nytt år på er läsare också, det är väl det minsta ni förtjänar efter att ha hört på mitt gnäll genom åren/året, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0