30 januari, 2013

blev en till liten dagens klädsel eller vad man ska kalla det, men jag tycker faktiskt det är ganska roligt att fota det, så det blir väl lite nya grejen nu, kanske.
måste dock hitta på något att kalla det för jag tycker att allt låter så töntigt, så som outfit och så vidare, svårt faktiskt!
annars så vill jag nog bara att resten av denna dag och morgondagen ska gå över så snabbt som möjligt, för nu längtar jag tillbaka till mitt andra hem i södertälje, saknar alla fina människor som gömmer sig där.
 

Kommentarer
Postat av: Maya

Ja kom till södertälje nu, så måste vi ses ocksåååååååå

Svar: jaaaaa det måste vi faktiskt!!!!!
Jennie Hallström

2013-01-31 @ 10:50:08
URL: http://www.irmaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0