28 januari, 2013

ville prova på min fjärrutlösare som jag har suktat efter i år nu, men alla kameror jag har haft hitintills har inte haft den tillgången, om man inte ville ha en fjärrkontroll med en meter lång sladd det vill säga.
hur som helst så var väl det lättaste att fota en liten ''dagens klädsel'' eller liknande, så jag fick med mig kameran och stativet ut på baksidan och gjorde det.
måste dock lära mig lite om vilka ansiktsuttryck som kommer att se bra ut på bild, för jag såg nästan ut som om jag skulle döda någon på alla bilder, eller raka motsattsen.
men men, jag tror nog att det kommer komma mycket mera bilder på mig själv och sånt nu när jag ser fram emot det, för det är så himla mycket roligare att kunna fota sig själv när man inte behöver springa fram och tillbaka stup i kvarten, snarare sekunden, men det återstår väl att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0