17 januari, 2013

inatt, eller ja, jag somnade vid sex imorse så jag antar att det inte riktigt var i natt, men med tanke på att jag sov sexton timmar igår så var det ju inte så konstigt.
medans mattias låg och sov slängde jag på taklampan på starkaste ljusstyrkan och släpade fram världens starkaste lampa som passar perfekt som en liten egen studio om man säger så.
det kanske blev en ny header, jag är inte riktigt säker, men jag måste nog byta min header snart alltså, fastän det är så himla svårt att släppa taget om den.
jaja, godmorgon kanske jag även ska säga, nu är det dags för frukost/lunch och invänta på att gubben min ska komma hem från jobbet.

Kommentarer
Postat av: Maya

men hallå, HUR snygg header? sjuuuuuukt fin! :)

2013-01-17 @ 19:53:06
URL: http://www.irmaelisabeth.blogg.se
Postat av: Nicole

men asså wow fan vad coolt det blev med den nya headern! hahah jag tycker sånt där är så jäkla coolt fattar inte hur du kan göra sånt där :'D

Svar: haha men åh så kul, tack :D hehehe ja, man slutar upp sådär efter flera års sittande bakom photoshop.....
Jennie Hallström

2013-01-18 @ 02:21:45
URL: http://monkeyseemonkeydo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0