08 januari, 2013 - 01:28

i brist på annat sitter jag och kollar igenom lite bilder jag inte sorterat än, då jag hitta massor jag inte ens har lagt ut än. 
bilderna ovan var iallafall för någon månad sen då vi tydligen hade det jättekul med min kamera ute på krogen, men resten av bilderna var nog för hemska för att få läggas ut här, inte bara för deras skull utan även för min egna!
det där lät ju i och för sig jätte elakt, men jag har en tendens av att vilja fånga folks miner när det skakar på sitt huvud när jag är full, tror jag har minst tjugo procent sådana bilder på min dator, då tio procent är på mig själv också. 
men jag lovar er, det livar verkligen upp stämingen alltså!
nog om det, kanske ska krypa ner under sängen nu eftersom att jag kanske blir inringd till dagiset imorgon, och då är det ju lika bra att jag har fått någon sömn i över huvud taget. 
senare så ska jag även få kolla på min julklapp jag fick av mattias, något jag har velat göra sedan över två år tillbaka och nu så ska det äntligen ske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0