12 februari, 2013

nu blev det ett sådant tråkigt mellanrum igen, men det är tyvärr på grund av en lika tråkig anledning också.
min kära lilla dator har bestämt sig för att gå sönder, igen.
jag tror att det har blivit något glapp i laddaren eller liknande, och jag har knappt orkat bry mig, det är ju så typiskt min tur liksom.
så tyvärr blev det två gamla bilder eftersom att jag inte vågar redigera på den här stationära datorn, lägger jag in en till bild kommer den nog krascha snart, jag måste verkligen ta tag i det här med alla bilder så snart som möjligt alltså.
hur som helst så har den här helgen varit en utav dom roligaste, samt knäppaste helgerna på länge.
fredagen utspelades uppe i stockholm på ace med linda, eftersom att oliver hade tjatat i en månad på att jag skulle följa med och kolla på när han var dj där, det slutade med att vi alla somnade på nattbussen efter stängning och var inte hemma förens sex på morgonen!
lördagen vaknade jag upp ensam i lindas lägenhet, sprang runt och städade lite sådär halvt bakfull tills hon kom hem från jobbet och belönade mig med lite mat, sjukt hur hon klarade av att jobba trotts att hon bara lyckades sova någon enstaka timma. 
hur som helst, lördagen bestod av spel och alkohol hemma hos linda, där även rasmus och hoffman gästade oss, och det blev ännu en utgång och vi alla somnade inte förens sex på morgonen den dagen heller, men vad gör det om tusen år så att säga.
nu bör jag nog runda av innan det blir allt för långt här, ska försöka fixa min dator, håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0