Torsdagen den 26 december, 2013.

nu var det mer än två veckor sedan jag var delade med mig av något här, och det är ju som sagt ingen nyhet att jag har tröttnat på att blogga, eller ja, helt enkelt inte har tid. 
det har bland annat hunnit vara julafton, och denna julafton drog jag faktiskt ut efter jag umgåtts med min familj, en upplevelse så att säga. 
hur som helst, idag är det annandag jul, även känt som dagen man ska trängas på stan och slita i samma kläder tills någon vinner.
men eftersom att jag var ute igår så vaknade jag inte förens vid halv tre, så då åkte jag och min mor bara in till farsta.
jag blev faktiskt chockad över hur lite folk det var, men de flesta hängde väl troligtvis på låset imorse. 
hur som så var det ju ett tag sedan jag la upp några bilder, så jag gjorde det bästa av situationen och gav mig själv lite att göra så här på kvällskvisten.
så, ovan ser ni det jag fick med mig hem, tror allt som allt gick på femhundra någonting, för tre tröjor, en kofta och en klänning så är det ju ganska okej!
men men, nu bär det av till marlene för lite filmmys, och det kan nog behövas efter dessa dagar, sen jobbar jag ju faktiskt imorgon så det finns inte så mycket till val. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0