torsdagen den 15 augusti, 2013.

fick med mig min mor och bror ut till skogen idag för att jag inte ville gå ut och fota själv.
känns äntligen som att jag har fått tillbaka lite passion för min fotografering, även om det nu kanske mest är mina ego-foton-i-en-blå-redigerad-skog-bilder.
men jag kan inte rå för det, jag gillar att ta den typen av bilder, att göra om alla färger till någon typ av sagovärldsfärger. 
det får man ju ha olika åsikter om, men så vill jag helt enkelt ha dom!
alltså tog jag några sådana typer av bilder idag och dom dyker nog upp så smånigom, men nu har jag inte tid för det, för min johanna ville ut på promenad, och det tackar jag aldrig nej till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0