söndagen den 18 augusti, 2013.

det känns som att det var ett tag sedan jag la upp en gammal bild, så därför känns det okej att göra det nu. 
på tal om snö, det känns som att vintern faktiskt snart är här, okej, om några månader kanske, men sommaren är i stort sett över för mig nu iallafall. 
men jag klagar inte, för det finns väl knappt något finare än när träden är som gulast, orangast och rödast och lägger sig på marken som ett täcke.
hur som helst, idag åkte jag och johanna in till rålamdshovsparken för att sätta oss ner och kolla på utebion, men regnet ville inte lämna oss och vi hamnade tillslut under en bro, åt mat och skvallrade, men det var lika fint det.
med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon för att assistera på lasses fotografering så borde jag sova, men jag har ju tyvärr vänt på dygnet och kommer väl somna tidigt på morgonen som vanligt nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0