26.09.2012 - Bilresafilmen

har ni sett på maken, jag lyckades tillslut!
videon har absolut ingen mening haha, då mer än hälften av filmen består av bilresan ner, och resten hem.
men som jag sa förut så märkte jag att mina batterier var på väg att dö när vi kom till hotellet. 
så lät kameran vara då, och filmade på hemvägen tills den dog. 
men kände att jag inte ville slänga alla klippen utan att göra något utav dom, det kändes ganska så dumt faktiskt. 
och jag tycker det är så otroligt kul att göra filmer faktiskt, så tror att ni får förvänta er att det kommer fler framöver.
men då lovar jag att jag ska ha batteri, och att den kanske är lite mer, betydelsefull, bättre.
 

Kommentarer
Postat av: V

åh,ni verkar vara ett sånt gött gäng.log genom hela filmsnutten haha!

Svar: nämen vilken go sak, det är vi hihi! :)
Jennie Hallström

2012-09-27 @ 15:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0