25.09.2012

jag brukar inte vara sådär jätte bra på att laga mat, även fast jag oftast får för mig det.
men efter köttfärssåsen jag precis stod och lagade åt mig och mattias så ändrar jag min uppfattning lite.
mattias tycker att hans uppgift att koka pastan var klart mycket svårare, men det håller jag inte med om. 
nu ligger vi och väntar på att x-factor ska börja, trotts att vi nästan hatar oss igenom hela x-factor programmet, så sjukt töntigt program så att det inte är sant. 
men har faktiskt känt igen endel ansikten som gått vidare, så stannar kvar lite till innan jag fått nog. 
annars så ska vi strax efter det få se på en liten, liten, liten person som inte bjuder gunilla till sin fest, pratar såklart om våra älskade svenska hollywood fruar, hörs imorgon, måste komma igång med kameran snart känner jag också, med lite nya bilder att dokumentera med!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0