24.09.2012 - 23:57

hallå där, bloggningen ligger efter lite, och det beror på att jag inte har fotat något alls sedan igår.
och att inte fota på över en hel dag är inte normalt för att vara jag.
menmen, idag satt jag och redigerade filmen jag pratade om i inlägget nedan, lyckades ganska bra med den, men såklart så var det något som skulle gå fel.
filen var för stor och jag har ingen aning om hur man får den mindre och orkade inte leta heller efter timmar framför redigeringsprogrammet.
får se om jag hittar på någon lösning någon gång i livet, annars tänkte jag sussa lite nu bredvid min fina.
egentligen skulle jag ha börjat halv ett imorgon, men jag börjar redan vid nio på grund att den årsliga skoljoggen, idag har det inte varit min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0