20.09.2012 - LOL-iver

idag tror jag faktiskt inte att det är min dag riktigt, förutom att den vanliga torsdags storögda bilden på mig och oliver fick tas.
men, började med att jag går upp kvart i sex, trotts att jag somnat runt tre, bara för att för en gångs skull inte behöva stressa, och komma i god tid till skolan, vilket var runt klockan åtta.
det slutade med att jag fick springa till bussen iallafall, och hann precis med tåget.
när jag passerat flemningsberg så kommer den där tanken upp i huvudet, var det nu klockan åtta jag började.
och naturligtvis så var det inte så, utan det var klockan nio.
kom till skolan, la mig i den skönaste soffan inne vid foto, vilket inte alls är så speciellt skön, och somnade till då och då under en timmas period.
det slutar med att jag blir väckt av ett kuddslag i ansiktet, jo, oliver var här.
att jag går till klockan fem idag är ju inte ett plus i kanten heller, men, förhoppningsvis händer det något gott under dagens gång, jag har iallafall en morgondag att längta efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0