16.09.2012


igår, i natt och denna morgon spenderade jag och mattias vår tid med vårat andra par, sandra och nicklas.
jag har aldrig tråkigt med dessa tre tillsammans, och det är alltid extra kul att gruppera upp sig, sådär tjejer mot killar det vill säga.
det blev iallafall pizzabak, singstar, biljard och en massa olika spel, och kan ju även säga att jag och sandra vann stort på singstar också.
tillslut fick vi väl i oss lite för mycket alkohol och somnade väl strax där efter, vid tre, halv fyra tror jag.
och igår så lyckades jag faktiskt köpa presenter till både mimmie och johanna också, och jag är normalt inte så duktig på att shoppa, i över huvud taget alltså, och nu längtar jag så himla mycket till nästa helg.
då jävlar ska det firas två av mina finasta vänner, hela jävla helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0