11.09.2012 - läxbild #2

här är den senaste fotoläxan vi hade förra veckan, hade ingen specielll insperation till något, så då är det ju perfekt att ta någon knäpp porträtt bild, och denna vecka har vi även fått ett tema till denna veckas uppgift, vilket är dans.
ska bli kul och se vad jag ska komma på för något, om jag nu gör det.
annars så kom jag till skolan för ett litet tag sen och gör väl inte alls så speciellt mycket just nu.
idag så har det även gått tio månader sedan jag och mattias gick ut officiellt med vårat förhållande, känns nästan som att det vore igår vi satt där och gjorde det.
tänkte även slå till med en ny kategori, där jag kan lägga ut alla bilder jag har tagit till uppgifterna vi har i foto, alla läxbilder och så vidare, tror nog att jag kommer tycka om det när jag väl står där och förhoppningsvis tar studenten, och kan kolla tillbaka och se min utvecklig och allt jag har gjort under året.
nu blev jag alldeles för snurrig efter alla dessa ord så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0