09.09.2012 - Johanna #3

nu lägger jag in två bilder på johanna i påminnelse om att jag ska skicka bilderna till henne så fort jag har klivit ur sängen.
jag har inte haft någon ork att gå upp i över huvud taget, så har knappt rört en fena på kanske tre timmar.
menmen, återigen så hade jag det kul på jobbet igår, och nu så är jag ledig i tre veckor fram.
malle och jag bytte nämligen helg eftersom att jag ska fira johannas födelesdag den tjugoförsta, och ta en roadtrip med mina boys ner till mariestad den tjugoandra eftersom att även mimmie också fyller år, hela tjugo år!
så det ser jag fram emot som attans!
nej, låter som att moder min lagar mat där nere, så ska kika efter hur bortskämd jag blir med dagens frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0