08.09.2012

idag så skedde det en förändring, som jag har tänkt att göra i ett tag men har bara inte orkat.
men, nu sa jag iallafall hejdå till mina blonda toppar, jag har ju faktiskt haft så sen i mars, så i över fem månader det vill säga.
och det är inte alls lika kul att ha så nu när ungefär 50% av sveriges befolkning har så.
nejdå, men dock blev den nya hårfärgen inte alls som jag ville eller väntade mig.
färgade till kastanjbrunt, och, ja det slutade väl nästan som svart/lila, så nja, inte så jätte likt kanske.
just nu tycker jag inte om det alls, känner mig alldeles för blek och konstig, men jag antar att det är en vanesak.
menmen, ska höra av mig till malle nu och troligtvis gå några meter över till henne en stund, mosh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0