08.09.2012 - And your skin is so white, underneath the black night.

idag fick jag ingen lång sömn alls, trotts att jag kom hem halv fem imorse och somnade kanske halv sex.
min pojkvän skulle pront ringa mig vid tio, och jag är en sådan person som har jätte jätte svårt för att somna om när jag väl har blivit väckt, men jag vaknade ju upp till något gott iallafall!
annars så hade jag det jätte roligt igår på jobbet, även fast alla vakterna är helt knasiga, eller ja, det kanske är just därför jag har det så kul som jag har.
men, när jag gick hem imorse var det en helt sjuk stjärnklar himmel över mig, och jag kunde inte låta bli att fota den, så därav bilden.
nej, kanske ska äta lite frukost och förbereda mig lite inför ännu en kväll på medborgarplatsen, klockan är ju trotts allt tolv snart, men vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vilken fin bild det var! :)

Svar: hihi tack så mycket :)
Jennie Hallström

2012-09-08 @ 15:51:40
URL: http://julielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0