07.09.2012 - 20:24


nu sitter jag här, hemma för en gångs skull, kanske på tiden kanske.
menmen, i helgen är det ju jobb som väntar mig, och jag ska faktiskt åka in till jobbet om sisådär förtio minuter. 
det är rätt så jobbigt att ta sig hem från stan, ensam klockan tre på natten. 
men om ni har vägarna förbi och kanske vill göra min kväll lite piggare så får ni gärna komma till underbara bar på medborgarplatsen! 
annars så försov jag mig ganska så rejält idag, vaknade när skolan slutade, och det känns ju sisådär, men ohoj vad jag behövde den där sömnen så mycket att det inte finns några ord för det.
nej, kanske ska börja fixa till mig lite och få något i magen innan jag ska fara, så vi hörs imorgon, eller ikväll!

Kommentarer
Postat av: Felicia

jävligt cool gif :D

Svar: tack så mycket :D
Jennie Hallström

2012-09-07 @ 21:34:46
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0