04.09.2012

åkte till skolan idag, och inte en människa var där, då visar det sig att den långa lektionen var inställd, just my luck.
men som tur var blev jag bortskämd och fick skjuts till skolan, så ett samtal och jag var påväg tilbaka i bilen igen efter högst tre minuter
efter det blev det mycket åka bilande och hänga med lindor, samt skjutsats zätor till enhörna, en zäta och en linda kanske det var, men iallafall.
jag är inte så jätte nöjd över vårt nya schema, jag menar imorgon har vi en lektion, mitt på dagen, vilket är idrott.
liksom, kunde dom inte ha trängt in den på någon annan spalt, det vill säga dag.
aja, så är det väl när man är tonåring, antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0