03.09.2012 - pencils and papers

ännu en dag i skolan från åtta på morgonen till två på dagen är nu avklarad.
har ändå haft väldigt helt ok lektioner idag, förutom religionkundskapen som låg där i mitten och trängdes, men bild och grafisk illustration klagar jag inte något över.
annars har denna dag gått förbi alldeles för snabbt och klockan börjar redan närma sig sex.
egentligen tänkte vi ta oss till nya friskis och svettis för att för en gångs skull börja träna där, men återigen kommer det något i vägen.
och förresten, jag blev faktiskt ganska stolt över min bild som jag har pysslat med på bildlektionerna, men den är inte helt klar på bilderna heller, bara så att ni vet, eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0