25.10.2012 - 00:56

blev en liten promenad igen, och kameran hänger ju liksom med på köpet. 
den här dagen har varit så otroligt slapp, den började med att mattias pront försökte väcka mig runt ett trotts att jag mycket väl visade honom att jag inte ville vakna.
tillslut var vi uppe, åt frukost och kollade på lite serier och så. 
mot kvällen åkte rak apparaten fram och mattias blev halvt skallig igen, kanske inte riktigt men, ja.
jag och min moder tyckte även att det vore en perfekt ide att göra detsamma på min lillebror, och när ena sidan var klar och klippt perfekt, så glömmer jag själva millimeter saken på apparaten och råkar dra ett helt jävla streck på hans andra sida, alltså raka, raka som i flintskallig. 
två hundra kronor fattigare och en lite rikare lillebror blev man på grund av att jag skulle vara så himla klantig, men jag fixade till det till helt okej i slutet iallafall, tror jag.
får se om jag får kalla mig hans storesyster imorgon, för ikväll var jag absolut inget annat en någon som var dum i huvudet. 
inte tog det väl slut där inte, utan lekte även frisör på min mamma efter det, och färgade slingor. 
till en början blev hennes hår väldigt, grått, grått, väldigt grått. 
men efter den andra hårfärgen tror jag att det blev bättre, får väl se om jag får kalla mig själv för hennes dotter imorgon där med. 
nu blev det en jävla massa ord här, och eftersom att klockan är så pass mycket och att jag börjar klockan nio imorgon kanske det är dags för ett farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0