22.10.2012 - 19:45

nu blev det ett litet glapp igen, men det är sådant som händer, så då kan jag ju bjuda på en liten bild jag tog på johanna här om dagen.
men, hade en väldigt rolig jobbhelg, nästan så att det kändes lite tråkigt när lördagen tog slut.
en mysig söndag fick jag iallafall vara med om när jag blev med bjuden på bio av mattias, linda och michaela.
vi åkte dit runt halv sju tror jag och åt på tacobar innan nio bion på heron började.
vi velade lite bland tre filmer, men slutligen blev det savages.
jag är absolut inget stort fan av tortyr, eller inget fan i över huvud taget, så jag blundade rätt så mycket, samt höll för mina öron.
men den var iallafall riktigt bra, tycker jag, nästan så att jag vill kolla på den snart igen.
dock så ville jag nästan slå på något ett par gånger i biosalongen på grund av alla respektlösa människor som skulle skrika, prata, leka allan ballan och få uppmärksamhet hela tiden.
jag förstår inte vad man gör på bio om man hellre sitter och snackar än att kolla på filmen, och det säger till och med jag som inte alls tycker bio är något speciellt.
nog om det, idag är det måndag, och nu längtar jag så mycket till helgen då vi ska fira lucas på lördag, om jag minns rätt det blir middag på barolo eller liknande, och sedan utgång, hur fint som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0