16.10.2012 - Läxbild #7

och här är bilden jag tog till läxan förra veckan.
trotts att jag gick hem helt slut och trött klockan fyra på natten från jobbet så kunde jag inte låta bli att faschineras av den otroligt stjärnklara himmlen.
så, jag gick in, hämtade kameran och stativet och sprang runt lite på min gård och fotade hej villt.
lät vårat radhus få vara med på ett litet hörn och jag tycker faktiskt att bilden blev rätt så cool!
annars så är tisdagen återigen här och jag är tillbaka i skolan och den senaste dagen.
nu undrar jag ju nästan om det kommer att vara mörkt när jag åker här ifrån.
förresten så är denna veckas tema låt mig vara eller något liknande, har absolut ingen ide, just nu iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0