15.10.2012

nu blev det ett sådant långt mellanrum igen och det kan jag väl be om ursäkt för!
jag har inte haft min dator med mig och har inte varit hemma sedan i torsdags så, där är den dåliga förklaringen.
efter skolan i fredags så åkte jag till vero moda och väntade på att linda skulle sluta sitt jobb där, efter det åkte vi till willys och handlade lite mat och tänkte ha en liten myskväll bara.
men det höll inte så länge, för kenneth ringde och det slutade med att vi var på systemet fem minuter innan det stängde och köpte alldeles för mycket alkohol.
så vad som skulle vara en lugn kväll spenderade vi med hanna, kenneth och jesper.
vi hade räknat med att gå ut på lördagen i en hel vecka, så vi bestämde oss för att fortfarande följa den planen.
fick även träffa min efterlängtade pojkvän igen.
vi fick ihop oss till ett gäng och började med förpärla hemma hos linda, tills vi drog till oleary's i någon timma.
tillslut var vi runt tio stycken och gick ut på the strip.
hade en underbart rolig kväll, trotts att det inte var så mycket folk ute, men det går inte att ha tråkigt med dessa underbara vänner!
nu är det måndag igen och verkligheten har kommit ikapp, skola och snart jobb igen, vet inte om jag ska skratta eller gråta liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0