11.10.2012

Anonym Om: 
Är inte du och Mattias tillsammans längre? :/
Självklart är vi det, det är bara det att han är och jobbar i eskilstuna och jag har inte fått träffa honom på över en vecka nu, och det är det längsta vi har varit från varandra på ett år.
så det var det jag menade med att jag saknade honom och kanske var lite deppig, så vi kan vara lugna :)
bortsett från det, så har jag spenderat mina två senaste dagar hemma hos linda, alltså skippade jag mitt täcke hemma och drog hem till henne istället.
vi har fikat med vår saknade vän james, möblerat om lite i hennes lägenhet, tagit några roadtrips med den nyblivna bilföraren, linda alltså, bland annat blivit skräckslagna på motorvägen.
vi åkte upp till mediamarkt för att kolla på en ny bilstereo, och på vägen tillbaka åkte vi bakom en lastbil innan hon skulle svänga in vid moraberg, och då får den där lastbilen punka, mitt framför oss.
det small till som in i helvete och bildades världens rökmoln att man inte ens såg vägen, chockad över att hon lyckades hålla sig kvar på vägen, för jag ryckte till så hela bilen skaka.
har iallafall haft två mysiga dagar helt enkelt, framför allt sovsällskap, för det var ju det som var det värsta av att inte ha sin kärlek nära en.
kom även på att han och jag har elva månader idag, tänk att det snart har gått ett år officiellt tillsammans.
har lunch om fem minuter ser jag nu så, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0