07.10.2012

samtidigt som jag hör ljudet av ett varmt jävla bad fyllas upp i rummet bredvid mig så ligger jag och kollar lite halvt på ghost whisper på elvan, för att inte glömma att en av mina favorit filmer börjar klockan nio också, adventureland.
och för att inte glömma ännu en sak så har jag hemskt mycket att se fram emot denna månad, för imorgon börjar säsongsstarten av 90210 igen, och oj vad jag har längtat efter att den här säsongen skulle börja!
och på torsdag börjar första avsnittet av vampire diaries nya säsong, och som grädden på moset så börjar även pretty little liars igen den tjugotredje.
fast det finns inget jag längtar efter lika mycket, när det gäller serier som när the lying game kommer ut med sin andra säsong den första januari, hur bra start på det nya året tvåtusentretton är inte det, det har varit alldeles för många månaders uppehåll!
juste, bilden ovan är på min fina och underbara mamma, på min allra bästavän.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack, vännen. Du är också fin <3<3<3<3<3<3

2012-10-08 @ 05:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0