04.10.2012

tillbaka bakom skolbänken och alla mac datorer, det är alltså foto igen.
just nu väntar jag på att skrivaren ska rengöras klart så jag kan skriva ut min läxbild, och medans det pågår tänkte jag slänga in ett hej.
så hej, idag var det så otroligt svårt att komma upp, men jag hoppade in i duscen fixade mig klart och la mig sedan i sängen igen.
det blev speciellt svårt att komma upp igen när ens kärlek la sig och snarkade lite tyst på ens axel och höll om en med ett kedjegrepp, så är nästan förvånad över att jag kom upp i över huvud taget!
men nu är jag iallafall här, och gårdagens kväll spenderade vi i brunnsängs höghus, i lindas lägenhet det vill säga, vi hyrde film, lagade mat, eller ja, korv med bröd och hade någon typ av yoga i hennes soffa.
nu måste jag checka till skrivaren, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0