04.10.2012 - 22:33

innan jag säger godnatt tänkte jag lägga in några bilder från här om dagen när jag och mattias gick in i en kyrka.
det var inga bröllopsplaner så ni kan vara lugna, vi ville bara se hur det såg ut där inne.
vet inte om jag har nämnt det, men jag är en sån som faller pladask för gamla saker, gamla hus, kyrkor, fotografier och sådant, tycker det är så otroligt faschinerande, att liksom tänka att där inne gick det folk för flera hundra år sedan, att man liksom går i samma fotspår som någon som fanns för så länge sen, och alla otroliga detaljer som nu för tiden ser helt omöjliga ut att göra.
nu pladdrar jag på för mycket, måste vara den efter längtade tröttheten, vi hörs imorgon, då det även är jobb hela denna helgen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0