Du förlora ditt krig, du står ensam kvar.

godmorgon säger jag, såhär klockan sju på kvällskvisten, men det förtjänar jag faktiskt. 
i natt sov jag inte en blund, noll, nada, zero alltså, och trotts det så åkte jag iväg till skolan klockan sju imorse.
och inte ens kände jag mig trött när jag stod där inne på foto, men det var väl för att jag visste vad som skulle göras.
så, nu är min bild till fotomässans utställning äntligen utskriver och klar.
känner mig dock inte hundra procent nöjd, eftersom det blev lite brus och så, men det ser nog bra ut iallafall.
har även blivit utkassad från mitt egna rum eftersom att min käraste syster och hennes pojkvän är här på besök igen från göteborg, men det kan jag väl ta i en dag.
nu tror jag nog att det är frukost som gäller, och om jag minns rätt så väckte min syster mig för några timmar sen och sa att hon hade köpt kebab till mig och hela familjen, så lite snäll är hon väl trotts allt, fast i och för sig, så kanske hon bara mutar mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0