21.11.2012

idag så berättade min syster för mig att hon och erik hade förlovat sig, så grattis till er.
det är även hennes händer på bilden ovan, men det jag mest ville förmedla med den här bilden är faktiskt inte ringen, utan min sysselsättning denna sömnlösa kväll.
egentligen skulle jag bara måla min moders naglar, men det slutade med att jag även gjorde det på mig själv och min syster.
så, tänk vad man kan göra med några gamla glitterburkar man hittar i ett skåp, vi alla tre är ju redo för att dansa i neon nu, det är en sak som är säker.
klockan är bara ett så jag antar att jag måste hitta på något att göra i några timmar till, vad nu det kan vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0