20.11.2012 - 07:09

nu var det ju det här med att sova, tror inte att det faller mig så mycket i smaken nu på senaste eftersom att jag aldrig sover på nätterna längre.
jag menar, klockan är sju på morgonen nu och jag har knappt blinkat under nattens gång.
så, bilderna ovan står för vad jag har ägnat mig åt den senaste timmen, jo, kollat igenom min blogg, långt, långt bak i tiden.
då återuppstår ju de där med att sakna och ångra och vad det nu kan vara, det som jag den här gången ägnade mig åt var alla mina olika hårfärger jag har haft.
har ju pendlat ganske rejält i hopp om att hitta någon, men jag klarar inte alls av att ha samma hårfärg länge.
de flesta naturliga hårfärgerna har jag lyckats få på mig, förutom blont eller kolsvart, men det tror jag nog aldrig att jag kommer testa heller.
har ju i och för sig haft båda färgerna, om det inte var dom blonda topparna så var det det svart underhåret.
jag måste nog vara riktigt övertrött som sitter här och diskuterar detta klockan sju på morgonen, så varför inte fortsätta med detta i mina drömmar innan det går för långt, godnatt eller godmorgon!

Kommentarer
Postat av: hannah

vad betyder tatueringen din pojkvän har?

Svar: haha, beror vilken du syftar på. om det är kinatecknet på armen så står den sorgligt nog för sexy.
han gjorde den som en fylletatuering i rhodos haha! :)
Jennie Hallström

2012-11-20 @ 20:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0