19.11.2012

jag har för en gångs skull börjat sortera upp mina bilder, alltså flyttat över hundratals bilder från den här lilla bärbara datan till min stationära data, vilket i sin tur ska få komma ut på skivor snart, om det blir som planerat.
över tusentals bilder har jag nu sorterat upp sammanlagt i mappar och vilket resulterar bilder från juni fram tills nu.
jag vill ju inte att datan ska krascha så att jag förlorar alla mina bilder, igen.
men, det jag ville komma fram till från första början var just att det var därför denna gamla bild på mig och johanna fick komma upp här.
klockan är snart två på natten och mattias och jag kom precis innanför min dörr, för vi har nämligen varit enda uppe på skavsta flygplats och hämtat hans storebror som kom med flyget från barcelona.
halv nio kom åkte vi här ifrån, så snacka om att vi har varit ute och flängt i ett bra jädra tag, fast jag klagar inte, för att vi möttes av den sjukaste och klaraste stjärnhimlen ute som jag någonsin skådat.
jag kanske måste bege mig till skolan imorgon bitti så, om jag kanske ska hoppa ner under täcket nu istället, så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0