02.11.2012 - 16:35

här är fyra av mina nya kompisar i garderoben, eller kanske mitt golv då eftersom att jag inte har en garderob.
vet inte varför det blir så att man börjar klä sig i vinrött efter varje sommar, men det är ju bara den läckraste färgen som finns, lika så mörk turkos/grön färgen, vad det nu heter.
sen så fick jag mig ju mina vinröda kängor till slut, förut stod det ju mellan dom och de svarta, men jag tänkte mer logiskt den stunden och körde på dom svarta, men nu så blev ingen utanför.
hur som så ligger jag i sängen och borde egentligen sova, men jag är inte lika smart som mattias som ligger och snarkar lite tyst bredvid mig.
både han och jag jobbar nämligen natt idag och vi fick inte så värst mycket sömn i natt, så jag ska också försöka få mig någon timmes sömn efter detta inlägg.
hans jobb ligger bara åtta minuter från skogås så då är det ju lika bra att han bor här varannan helg, och inte enda borta i södertälje, och jag är hur glad som helst att vi jobbar natt samma helger, annars hade allt blivit väldigt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0