01.11.2012

återigen blev det ett litet glapp här, menmen.
just nu är klockan halv åtta och jag sitter hemma hos linda efter en hel dag tillsammans.
använde precis mina skills i köket och lagade någon wannabe plankstek till henne och mattias, och det blev nog lyckat, trotts att jag svor som satan inne i lindas lilla, lilla, lilla kök.
hur som helst, igår var det onsdag och som planerat var jag hur sugen som helst på att få svälja lite alkohol, men allt gick inte helt som det skulle.
men, jag och linda mötte upp hanna och joakim i stockholms stad innan vi gick till baba sonic där dom skulle vara dj's, där av bilderna.
efter det så skulle jag och linda dra vidare, men vi gick vilse och hela fadderullan, så till slut gick vi till nattbussen.
men inte var det slut där inte, ack nej, nattbussen ska så klart gå sönder på gullmarsplan och en ersättningsbuss skulle komma en halvtimma senare.
så bortskämda som vi var tog mattias bilen och kom och hämtade oss enda uppe i stan, så vi fick som tur var komma hem tillslut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0