19.05.2012 - 05:34

Vad ska man säga, godmorgon eller godnatt kanske man ska säga. Klockan är ju väldigt mycket och det bara strålar in morgonsol inpå fönstret. Har kollat på en hundratals filmer igår/inatt/idag känns det som. Bland annat en skräckfilm som gick på trean, dead silence, och oj vad länge sen jag såg på en skräckfilm må jag säga. Är ju absolut inget fan av sånna typer av filmer så det kanske inte är så konstigt. Nja nu ska jag och Mattias nog försöka sova, för imorgon så ska jag upp tidigt på picknick med min faster, kusiner, farmor och mammisen, så det blir nog väldigt svårt att komma upp, men mysigt ska det bli iallafall! Nja, godnatt då, och tvärtom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0