17.05.2012 - sho

hej på er, efter besöket på grönalund igår och väntan på en femte spårvagn så kom vi tillslut på en.
på spårvagnen fick johanna ett samtal och det slutade med att vi hamnade enda borta i skarpnäck!
så hem till kevin blev det där det var partyparty.
nejmen, jag och johanna var nog dom enda som inte drack där och jag kan helt ärligt säga att vi var dom som rörde på oss som mest.
haha, tror inte vi fick ut allt på vad som kändes som ett kort uppträdande av maskinen, så vi hade nog kvar allt rus i kroppen och bara dansade på hela kvällen, ensamma som inte ensamma.
nej men det var kul iallafall, och jag hamnade väl utanför min dörr runt halv fyra tror jag.
kunde inte somna, så där låg jag i vad som kändes som en evighet, men det verkade som att jag lyckades slockna tillslut iallafall.
nej, nu ska jag färga håret, DUDUDUUUUUUUU, mosh!

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: haha tycker du verkligen det? :( känner mig som ett wemo.. men vill ju leka cool hipster modell liksom hahah

2012-05-17 @ 19:06:49
URL: http://stopteasingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0