13.05.2012 - oh well, whatever, nevermind.

klockan är runt halv fyra och gick precis hem ifrån malle och haha jag måste bara säga att det såg ut som en riktig jävla walk of shame, sminket hade runnit, oknytna skor, bhn hängandes i ena handen och världens ruffsigaste hår.
kändes som att varenda människa som finns på denna planet kollade på mig just då.
äsch, just nu äter jag en hamburgare samtidigt som jag när som helst ska kolla på fredagens sista vampire diaries avsnitt, och ovanpå det försöker jag ringa och väcka min pojke som absolut inte vill vakna.
han är så otroligt svår att väcka, sparkar honom minst två gånger varje morgon då hans väckarklocka ringer precis intill hans öra och han rör inte ens på en fena.
wellwell, solen är ju här iallafall, fast det blåser jävligt kallt, hehe hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0