12.05.2012 - lördags''morgon''

vad säger man, godmorgon kanske så här vid kvart i fyra på eftermiddagen.
just nu ligger mattias brevid mig och sover som en stock eftersom att han gick upp kl sju för att spela en innebandykupp, och om jag minns rätt somnade vi vid fem någongång.
stackars, äsch, igår så drog vi hem till robin och kollade på sista perioden av matchen, och man visste ju inte riktigt om man skulle skratta eller gråta.
det blev iallafall nattdonken i moraberg som vanligt och då provade jag och linda på  McWrapen som kommit tillbaka igen, vad vi dock inte visste var att dom ungefär var två gånger så stora som förra årets wraps.
jaja, lite sådär onödig info klarar ni er nog med, men nu ska jag nog börja fixa mig lite och sen pallra mig hemmåt, då hörs vi kanske då kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0