12.05.2012 - hej på dig också

Sara om 11.05.2012 - 03:28:
Var inte du tillsammans med ditt ex för nio månader sen? Eller var du otrogen?

svar: nja, nu får du ta det lite lungt tycker jag :)
det är nämnligen så att jag och min nuvarande pojkvän kände varandra innan mitt ex, och halvt gillade varandra då.
tillslut blev det inget och jag träffade en ny, min dåvarande pojkvän och vi var tillsammans i fem månader och gjorde slut i slutet av juli. ett ganska litet tag efter det hamnade jag på samma fest som min nuvarande pojkvän och vi började gilla varandra igen. så vid slutet av augusti så hade jag tragiskt nog med sant fått känslor för någon igen. så nej jag var inte otrogen, men det ä kul att du har koll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0