11.05.2012 - Jag behöver en ny medicin och ett nytt land.

spontanfärgade precis håret bara för att jag kunde det, och det blev väldigt, mörkt.
fast den gråbruna utväxten jag har gått runt med i ett tag nu var bara tvungen att försvinna!
nu försvann mitt ljusbruna där nere också så det måste jag be mamma färga om, för jag gillade det very mucho.
70% av dagens gång har väl spenderats i sängen om jag ska tänka rent matematiskt, typ.
och nu väntar bussen på att jag ska ta mig ut till den i bara strumpbyxor!
eller alltså, inte bara det, men utan mina benvärmare under iallafall, fy vad alla kommer kolla snett på mina fula äckliga pinniga ben, men jag måste fan börja vänja mig nu fram till sommaren.
kul att man väljer den regningaste dagen ever också, lol, aja hejdå!
vattenpipa lol, coolt jag vet, lol, lol igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0