31.03.2012 - svart, vitt och allt däremellan.

ledsen för den otroligt dåliga uppdateringen, eller något såndant.
har ju varit med mattias, och jag har njutit av varenda ensam sekund med honom, så datan har varit helt ointressant!
vi tog nydligen en promenad ner till centrum och köpte våran vanliga grej, annanas såklart.
på tal om annat, idag då, jo idag smög jag upp extra tidigt för att åka till farsta med min kära mor och leta efter en 19 års present till mattias, det slutade med att jag kom hem med två, men inte gör väl det något?
fast han får minsann vänta i fem dagar till innan han får öppna dom!
nej, nu ska jag krypa ner under mattias täcke och kolla vidare på filmen, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0