13.03.2012 - helvetesdag

nu sitter jag på webbdesignen och känner bara för att dra här ifrån.
om det inte varit för mitt jävla kvartsamtal klockan fem så hade mina fötter varit ute vid detta lagret.
idag har det varit en sån dag när ingenting går bra, börja med att försova sig, missa bussen framför ögonen, seg, ingen ork till att tänka eller jobba, och låt oss in glömma att min mobil har gått sönder.
igår på kvällen så la den bara av, och det hände någon gång i somras också, men då hjälpte det med att hålla in mittenknappen och låsknappen, men inte ens det funkar.
den reagerar inte ens med laddaren eller med datan, så jag antar att lagning är enda utvägen.
ibland önskar man ju att även iphone hade ett sådant batteri vid baksidan, som alltid var till sin hjälp när mobilen laggade, nä blä.
nu ska jag försöka jobba, och fantasin står inte på listan idag kan jag ju lova.

Kommentarer
Postat av: Flaxxflaxxflaxx

En iPhone har ju ett batteri?

2012-03-13 @ 17:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0