13.03.2012 - en lista i brist på annat

jag har en fobi för hälsenor.
ja, jag vet inte varför men jag tycker att hälsenor ger ifrån sig en sån sjukt obehaglig känsla.
jag får verkligen panik någon nuddar där eller när något obehagligt nuddar.
jag kan till exempelt inte sova med fötterna utanför täcket, medvetet iallafall, för då får jag upp massa
sjuka tankar, såsom att någon kommer och skär av dom, klipper, ja ni förstår, bland det värsta jag vet.

jag är super rädd för häxan mara i gamla serien trolltider.
hur töntigt är inte det, men helt seriöst så har jag varit rädd för henne sen första gången jag såg på trolltider.
jag kan fortfarande drömma mardrömmar om henne, och man är snart arton år.
jag tycker att hon är läskigare än bruden i the grudge, så nej hon är bara hemsk.
vet inte om det bara är jag som har något seriöst problem, men om ni har sett trolltider så borde ni fan hålla med!

jag har aldrig ätit på subway.
där kom det, och där har jag aldrig ätit.
själv tycker jag inte att det är en sådan stor grej men folks reaktioner är till en större grej.
jag vet inte varför, det har inte blivit av helt enkelt, men någon gång så ska jag prova, det lovar jag.

jag har aldrig heller sett på starwars.
det är också en sådan grej som alla reagerar sjukt starkt på.
jag tror inte det är min typ av film, och har därför aldrig haft något intresse för att se den.

jag är inte ett dugg självständig.
vet inte hur jag ska förklara, men ja på bästa sätt kan jag väl säga att jag inte klarar av att göra något själv.
jag har sjukt svårt att prata med folk jag inte känner och så vidare, och jag behöver alltid någon vid min sida.
spelar ingen roll vad jag gör, jag är bara sån som inte vågar.
jag kan inte ens gå ner till grillen och köpa en hamburgare om jag är själv, jag sitter hellre hungrig tills något
annat kommer upp.
nej jag är bara så otroligt töntig på det sättet, klarar nästan inget.
det är förövrigt så jävla jobbigt att ha det så, jag tror inte på mig själv på det sättet.
om någon ber mig att göra något, så ser jag mig inte tillräckligt bra för att kunna göra det så då försöker jag att avvika istället.
det är sjukt svårt att förklara, men jag tror ni förstår.

...godnatt

Kommentarer
Postat av: sofia

fyfan, jag är också livrädd för mara...

2012-03-14 @ 20:44:34
URL: http://teddietorture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0